Мисия: Без пародонтит

Услугата включва:

Страдате от парондотит?

Нека ви научим как да си миете зъбите!

Звучи смешно, нали? Не и ако страдате от пародонтит. Тогава навярно знаете, че това коварно и масово заболяване на венците най-често се дължи на неправилна грижа за устната хигиена.

Да миете и почиствате зъбите си редовно е важно, не само за да се предпазите от пародонтит, но и да избегнете много други дентални проблеми. Но още по-важно е да го правите по правилния начин. В Dental Care Center ще ви покажем този начин!

Обучението в правилно миене на зъби и подбор на най-подходящите за вас паста и четка е само част от пакета комплексни грижи, които предлагаме специално за пациентите с пародонтит. Защото знаем, че макар и труден за лечение, пародонтитът може да бъде овладян и контролиран.

За целта обаче е необходимо устната хигиена да бъде безупречна! Винаги, всеки ден, през цялото време!

В противен случай пародонтитът прогресира и – рано или късно – се стига до загуба на зъби.

Има много версии за възникването и развитието на пародонтита. Според една той се дължи на наследствена обремененост. Според друга – пародонтитът е причинен от неправилна захапка. Трета сочи като главен виновник злоупотребата с тютюневи изделия. Всичко това е вярно в различна степен за различните пациенти, страдащи от симптоми на пародонтит.

Но нашият дългогодишен опит сочи, че основната причина за масовото разпространение на пародонтита си остава неправилната устна хигиена. Тя намалява ефективността на измиването. Така по зъбите се задържа фин биофилм. Той позволява развитието на плака и зъбен камък. И отваря широко „вратите“ на вашите венци за бактериите, причиняващи пародонтит.

Ако вече преминавате през страданието, наречено пародонтит, единственото спасение е в редовните и професионални грижи! Невъзможно е те да бъдат постигнати само в домашни условия. И е невъзможно да бъдат постигнати при посещение в денталния кабинет „от време на време“.

Но ние можем да ви ги предложим в Dental Care Center! Заедно с експерти пародонтолози сме разработили специални методологии, насочени изцяло към индивидуалните нужди на отделния пациент в борбата с пародонтита:

• С тях ще ви осигурим сигурен щит срещу бактериите, причиняващи пародонтит, чрез професионално почистване на опасния биофилм, плаката и зъбния камък с ултразвук.  Ще го правим на всеки два месеца и ще следим стриктно за резултатите, за да можем да реагираме при първия тревожен симптом на завръщащ се пародонтит.

• По този начин ще бъдете под постоянното наблюдение на обучени специалисти, които знаят как да се справят с лечението на пародонтит. С тях сте в сигурни ръце, защото навреме ще ви насочат към правилния специалист за лечение, ако заболяването е по-агресивно и прогресира.

• Ще уловим в зародиш всяко усложнение, причинено от пародонтита, тъй като за всеки отделен пациент изработваме специална пародонтална карта. Тя ни позволява въз основа на надеждни параметри и индекси да проследим прогреса на пародонтита и да знаем във всеки един момент дали то е контролирано, или активно.

• Редовно ще почистваме и дезинфекцираме устата по специален протокол.

• Благодарение на тази поддръжка усмивката ви ще бъде винаги чиста, свежа, здрава и блестяща и ще забравите за болките и неприятните моменти, свързани с пародонтита.

• Ще ви научим как най-ефективно да се грижите за устната хигиена у дома. Вече ви казахме защо това е важно!

И заедно с вас ще се радваме на добрите резултати, които несъмнено ще постигнем заедно в борбата срещу пародонтита!

Цена за едно посещение:

Спести с нашия годишен пакет:

Хигиена и грижа за пациенти с пародонтит

Професионално почистване на зъбна плака и зъбен камък на всеки 2 месеца в продължение на година.

Обучение за правилно миене на зъби и инструкции за избор на подходящи четка и паста за зъби.

Оценка на състоянието на пародонта.

720 лв.
650 лв.

Къде може да ни намерите:

Dental Care Center

02/ 494 97 97
office@dentalcare.bg

PARK CENTER, ЕТ. 3,
БУЛ. АРСЕНАЛСКИ № 2,
ГР. СОФИЯ

Свържете се с нас!

Попълнете информацията и ние ще се свържем с Вас.