Гел за възпалени венци – кога и защо се използва?

Гел за възпалени венци 1 - усмихната двойка
Гел за възпалени венци – доверете ни се!

Болката и чувствителността в зъбите и венците е изключително неприятна и може да се прояви при най-различни ежедневни действия – от пиене на студена вода или горещо кафе до вдишване през устата. Тогава много пациенти започват да търсят бързо лечение или облекчение на този дискомфорт и често прибягват до покупката на гел за възпалени венци. Това, обаче, може и да не е най-ефективното решение за вас. Макар и да не може да влоши повече състоянието ви, неправилното използване на гел за възпалени венци няма да разреши проблема и дискомфорта, който усещате. Отлагането на лечението с използването на гел за възпалени венци може да доведе до задълбочаване на проблема и по-трудно лечение. Затова е важно да не пропускате редовното посещение на вашия зъболекар!

Какво представлява гелът за възпалени венци?

Гелът за възпалени венци е медикамент, който се използва за облекчаване на болка и чувствителност в областта на гингивата, намалява кървенето, действа противовъзпалително при афти или други наранявания и (понякога) може да се използва и при деца, като помощ при избиване на зъби. Гелът за възпалени венци може да бъде закупен от всяка една аптека, като често се продава без лекарско предписание. Всеки пациент, който усеща болка или чувствителност в областта на гингивата и зъбите може да си купи гел за възпалени венци, който да успокои тъканта и да помогне с преборването на бактериалната инфекция. Но често, използването само на гел за възпалени венци без последваща или предварителна консултация със стоматолог може да не даде трайни резултати и само да прикрие по-сериозен проблем. Всички симптоми, при които се използва даденият гел за възпалени венци, се наблюдават и при заболявания на гингивата, като гингивит и пародонтит. За ефективното им лечение, пациентите се нуждаят от преглед и намеса на професионалист, а гелът за възпалени венци може да се използва съпътстващо, за да облекчи дискофорта на пациента.

Гел за възпалени венци 2 - усмихната жена
Гел за възпалени венци – изберете нашия екип от професионалисти!

Друга честа причина за купуването на гел за възпалени венци е поставянето на брекети, мостове или коронки, които дразнят меката тъкан в устата и причиняват афти. В този случай използването на гел за възпалени венци, който има противовъзпалителни действия може и да бъде много полезно, защото той ще помогне да се предпазите от бактериална инфекция и усложняване на състоянието.

Кога е добре да използвате гел за възпалени венци?

Както вече споменахме по-горе, гелът за възпалени венци може да бъде закупен от аптеката, често без лекарско предписание. Но това не означава, че е препоръчително да се използва по всяко време от всеки пациент. Денталното здраве е много деликатна и трудна тема, която може да се диагностицира и дискутира само с експерт. Макар и гелът за възпалени венци да дава временно решение на проблема и да облекчава болката, това не означава, че гелът за възпалени венци е самостоятелно решение. Особено, ако това не е обсъдено предварително с експерт-стоматолог.

Важно е да отбележим, че стоматолозите не отричат използването на гел за възпалени венци. Напротив! Гелът за възпалени венци може да бъде отлично съпътстващо лечение при пациенти с по-тежки форми на гингивит или пародонтоза. Но това може да бъде установено само от денталния специалист. Именно затова винаги препоръчваме на нашите пациенти да не се страхуват да говорят по темата със своя зъболекар и да споделят намеренията си, особено що се отнася до използване на гел за възпалени венци. Само така ще си гарантирате наистина ефективно лечение и дълготрайни резултати. И ще забравите нуждата от гел за възпалени венци.

Какви видове гел за възпалени венци има на пазара?

Гел за възпалени венци 3 - усмихната жена
Гел за възпалени венци – най-добрите сме в това, което правим!

Пациентите могат да избират основно между 2 вида гел за възпалени венци – лечебен (или медикаментозен) и хомеопатичен. Лечебните видове гел за възпалени венци може да съдържат някакво обезболяващо, както и вещества, които да се борят ефективно с инфекцията в устата и да подпомагат за подобряването на общото състояние. Хомеопатичният гел за възпалени зъби е създаден на базата на билки и други екстракти, които имат положително влияние върху човешкото тяло и помагат при различни състояния. За да изберете кой е най-подходящия гел за възпалени венци за вас е добре да се консултирате с вашия стоматолог. Той може да ви насочи за най-добрата марка гел за възпалени венци, която да ви помогне спрямо вашето състояние и дълбочина на проблема.

Не използвайте гела за възпалени венци като причина да отложите повече належащото посещение при вашия зъболекар. Вместо да се надявате на чудо, използвайки различни марки гел за възпалени венци, потърсете клиника, в която да не ви е страх да ходите и екип, който да се погрижи наистина за вас. Избирайки Dental Care Center вие ще откриете точно това и никога повече няма да ви се наложи дори да помисляте за гел за възпалени венци. С нас пациентите се чувстват добре, без болка и притеснение. Забравете страха и спестете парите си от покупката на гел за възпалени венци като изберете професионалната помощ на екипа на Dental Care Center.

Какво представлява гелът за възпалени венци?

Кога е добре да използвате гел за възпалени венци?

Какви видове гел за възпалени венци има на пазара?